Torzó

2010.02.19. 21:13

 Most tegye fel a kezét, akinek éppen szar a kedve!

Ilyenkor jó kussolni, vagy pedig egy jó kis sötét-komor verset közzé tenni - persze verset máskor is jó közzétenni, tehát ez semmit sem jelent...

Tegnap volt egy nagy buli a Tűzraktérben, farsangi, sokhelyszínes, sokszereplős. A szemtanúk szerint kitűnő volt, a szemtanúkat itt kérem fel, emlékezzenek meg róla alkalomadtán.

Ma sok kamillateát ittam echinacea-cseppekkel meg 500 mg-os c-vitaminnal. Ezért szabadok az orrlyukaim és ezért vidámak és boldogok a hörgőcskéim. 

 

Most telefonált Csongor, akivel találkozom.

 

Folytatása következik.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://idaota.blog.hu/api/trackback/id/tr371774633

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mézgakriszta 2010.02.20. 04:01:14

megemlékezéseket várok én is jó szívvel azt mondhatom :) Dorka vagyok, és nem tudok képecskét tenni a hozzászólásaim mellé.

mézgakriszta 2010.02.20. 04:02:26

megemlékezéseket várok én is jó szívvel azt mondhatom :) Dorka vagyok, és nem tudok képecskét tenni a hozzászólásaim mellé.

Éden Tőlkeletre 2010.02.26. 17:46:28

ajánlom a transzcendetális meditációt!!
haha
süti beállítások módosítása