ab ovo gemino

2010.01.08. 05:48


Kezdem az elején: Pokorny Szilárd vagyok, vagyis poxy, 34 éves hímivarú egyede az dicső magyar népünknek, az újságírás határterületein mozgok egyenes vonalú, szabálytalan vonalban, ami egy sajtófigyelőt jelent. Most nem magyarázom el (99x) hogy ott mit csinálnak, aki kíváncsi, kérdezze meg.

Ez a blog egy albiblog. Történt ugyanis, hogy három éve kb. mikor Szegedről feljöttem kies fővárosunkba, kapcsolatba kerültem a Radikális Szabadidő Színházzal, ahol mint színész (és intellektuális ballaszt;) nyertem alkalmazást. S egy szó like 100, ebben az albiban csupa olyan emberrel költöztem egy fedél alá, aki mind a RSzSz tagja, vagy szimpatizánsa, vagy játszik ott netán. 

A leghátsó szobában lakik Réka és Dóri, mindketten ELTE-sek. A következő a szoba az enyém. A harmadik szobában, amely az előszoba-szerű közös térre néz, (mely előtérben áll egy asztal, s ahol általában nagy élet folyik) lakik Emese, aki ELTE-s, és Atesz, aki az ő bátyja. Végül a bejárattól balra húzódó félszobát Regina lakja, akit rendszeresen meglátogat Tamás névre hallgató barátja - miként teszi ezt Rékával az övé, akit mindenki csak T.C.-nek hív (bár eredetileg Tamásnak keresztelték. Állítólag...)

Egyébként Emesééknek nincs ajtajuk, csak egy függöny választja el szobájukat az előtértől. Ida néni már több asztalost is felhozott, de úgy látszik, még mindig keresi az igazit... Most egyébként az én ajtómból is kitörött az üveg, mert Zsuzsi (aki Dóri barátnője és Németországból látogatott haza az ünnepekre, melyek legnagyobb részét nálunk töltötte) szellőztetett, de aztán jött a huzat, és bevágta az ajtót. Hát így. Még jó, hogy valami különleges, mintás meg opálos üveg volt benne, nem pedig snassz sima tucatüveglap, amit könnyen, gyorsan és olcsón lehetne megcsináltatni...

Ida néni a főbérlőnk, egy igen reprezentativ, 50 körüli özvegy hölgy, s vele sok kalandunk volt, pedig még alig egy-két hónapja lakunk itt. Egész pontosan Ida óta vagyunk így együtt, innen is a blog neve.

Igen sokminden történt már velünk, például volt pizsamás buli, nagyon jó - és nemzetközi - szilveszteri buli. Ez utóbbi több nap elteltével sem szakadt meg, ami a vizsgázó lányok mentális immunrendszerének válaszreakcióját kiváltva végül is azt eredményezte, hogy vége lett a zenének és hazamentek a legények, meg a leányok. És most csupa boldog arcú vizsgála készülő lány látható mindenfelé. Vicceltem ;)

Az albérlet örökös tiszteletbeli tagja Gabi, aki kishíján rendes tagja is lett majdnem. Ő Pimpilla néven fut itt, s magamon kívül ő az egyetlen, akiről tudom, kicsoda, mert mindenki olyan fantáziadús nickeken publikál itt, ami tökéletesen és egyértelműen utal személyiségére, s ezért könnyű beazonosítani.

Én szeretnék fényképes profiloldalat minden itt lakóról s publikálóról, mert az növelné az átláthatóságot, és a látogatottságot, nézettséget, s mert Isten látná, hogy az jó.

 

Most kaptam fizut, de már alig van belőle. Kifizettem iszonytatóanrengeteg adósságom egy részét, valamint vettem a létfenntartáshoz elengedhetetlen alapvető cikkeket, mint pl. egy vizipipát. 
 

Amúgy most jöttem a sajtófigyelőből, ahol a reggel megjelenő két gazdasági napilap egyes híreiből írok összefoglalót. Hú, de érdekes! (Ha majd rosszak lesztek, büntetésből lehet hogy rakok fel belőle cikkeket...) 

Most úgy érzem, eljött az ideje egy pipának. 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://idaota.blog.hu/api/trackback/id/tr971655869

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

*pimpilla* 2010.01.11. 02:07:55

na ezt mindet csak alátámasztani tudom.de kifelejtetted a lakóközösségből a (nagyon ritkán)konyhapulton tanyázó egyéb létformákat :)

_poxy_ 2010.01.14. 23:53:29

a konyhapulton kizárólag élelmiszerek vannak, s ezeket nem tekinthetjük létformáknak, mert mi semmit nem eszünk élve. Persze a konyhapulton időnként romlott élelmiszerek is vannak, de ez annyira nem zavaró, mert a rengeteg mosatlan eltakarja.

szakácszsuzsi 2010.02.15. 15:09:47

apropó pizsamabuli! ha emlékezetem nem csal, ott fotók is készültek! node mélyentisztelt lakóközösség! igazán megoszthatnák ezeket a szóbanforgó piktúrákat, nem gondolják?

(azt hiszem az én személyazonosságom nem nagy talány :) poxy! remélem elégedett vagy :D )
süti beállítások módosítása